pondelok 23. mája 2022

Háčkovaná kabelka


z bavlnenej priadze Paris od DROPS. Už dlhšie som sa pohrávala s tým, uháčkovať niečo zo  štvorčekov. Páči sa mi ich variabilita, keďže farby si môžete vyberať, môžete použiť akékoľvek farebné kombinácie a síce budete háčkovať jeden projekt, ale vždy bude iný výsledok. Tieto háčkované tašky sú vhodným doplnkom k ľahkým letným šatám, či proste k letnému outfitu. Nejak mi mohutné kabelky k letu nepasujú (ale to je iba môj pocit). Háčkovala sa mi veľmi dobre a tak veľmi ma to bavilo, že som sa pustila po dokončení hneď do ďalšieho projektu zo štvorčekov. :) Keď je vonku už teplejšie, radšej háčkujem ako pletiem. Počasie si pýta veselé farby a ľahšie priadze. Takže štvorčeky naštartovali moje letné tvorenie. Posúďte sami, či sa vydarilo. 
 
                                                         







Majte sa krásne.

Ľubica

 

1 komentár:

  1. Your blog consistently delivers excellence. Thank you for the valuable information!

    OdpovedaťOdstrániť

Háčkovaná kabelka z bavlnenej priadze Paris od DROPS. Už dlhšie som sa pohrávala s tým, uháčkovať niečo zo  štvorčekov. Páči sa mi ich varia...