pondelok 5. mája 2014

Trochu háčkovania a kvietkov

Krásny večer Vám prajem milé blogerky,
napriek tomu, že počas víkendu nám počasie moc neprialo, podarilo sa mi pofotiť pre Vás pár krásnych   kvietkov z našej záhradky. No a keďže sa veľmi robiť vonku nedalo, tak som sa chvíľu mohla venovať aj ručným prácam. Mala som nejakú vlnku, tak som si v rýchlosti uháčkovala jednu chňapku. Farbičky nie sú práve jarné a pestré, ale myslím, že kombináciou biela-šedá nič nepokazím. :)
No a už tu je výsledok môjho snaženia a skúšania.










Prajem Vám krásny večer.

Lubica


9 komentárov:

  1. Ahoj Ĺubka,
    kvítka máš nádherná a háčkovaná chňapina je v hezkých barvičkách. Toto je takový vděčný vzoreček. Také ho ráda háčkuji.
    Měj se moc krásně, pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Martinka, ja som v háčkovaní viac menej znovu začiatočník. Kedysi som háčkovala, ale potom som to nejako zanechala, takže sa k tomu znovu vraciam a skúšam. Inšpiráciou sú mi aj Tvoje krásne háčkované dekorácie.
      Ďakujem za veľmi milý komentár.
      Prajem pekný dník.
      Ľubica

      Odstrániť
  2. Ahoj Ľubka. Chňapka je zaujímavá, a tie kvety sú nádherné. Aký je to ten modro biely?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarmilka ďakujem. Ten posledný kvietok - no my to nazývame ďatelinka, lebo to má také lístočky, síce väčšie, ale majú rovnaký tvar. Odborne ako sa tento kvietok nazýva neviem, ale popýtam sa. Máme aj iný druh s ružovými kvietkami. Kvety rastú na vysokej stopke.
      Maj sa moc krásne.
      Ľubica

      Odstrániť
  3. Ahojda, pokochala jsem se krásnými kvítkami a ještě hezčím háčkováním. Šikula!
    Díky za návštěvu u mně.
    Pohodový večer. J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jituš, veľmi pekne ďakujem za milý komentár. Tvoj blog som objavila iba nedávno ale som tomu veľmi rada. Určite budem k Tebe chodiť na návštevu pravidelne. :)
      Prajem Ti krásny večer.
      Ľubica

      Odstrániť
  4. Moc moc zdravím, nááádherné kvítí. Děkuji za komentář u mě. To stejné kvítí je orlíček, je jich hrozná spousta druhů, tvarů barev, velikostí, já je miluji, jsou naprosto vděčné.
    Pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzka, vďaka za radu ohľadom názvu kvietku. Dnes, keď som bola v kvetinárstve, mali zhodou okolností tento kvietok, tak som si názov pozrela, no a keďže bol v latinčine, tak som ho aj rýchlo zabudla. :)
      Veľmi pekne ďakujem za návštevu a milý komentár.
      Pa...Ľubica

      Odstrániť
  5. Moc krásná barevná kombinace, bílo šedá se hodí pro každé období. Hezký zbytek týdne, Jana

    OdpovedaťOdstrániť

Háčkovaná kabelka z bavlnenej priadze Paris od DROPS. Už dlhšie som sa pohrávala s tým, uháčkovať niečo zo  štvorčekov. Páči sa mi ich varia...