utorok 25. februára 2014

Háčkovala som

Milé priateľky, vždy som obdivovala Vaše háčkované dielka na blogoch a prišiel čas už aj na mňa, aby som sa chytila háčika. Ešte ako dieťa na základnej škole som si háčkovala všelijaké oblečenie pre bábiky. Háčkovať ma učila moja mamina a vtedy ma to veľmi bavilo. Potom prišlo obdobie, keď som sa ručným prácam veľmi nevenovala - puberta (veď to poznáte). No ale inšpirujú ma stále nové a nové fotografie a nápady, tak som sa rozhodla vrátiť sa znovu na chvíľu k háčiku a bavlnke. Túto malú súpravičku som háčkovala pre kolegovho synčeka. Tenisky síce už nestihol veľmi vynosiť, ale deka dúfam, že poslúži dlhšie. :) Za vzorku na deku sa chcem veľmi pekne poďakovať Jarke
Takže tu sú moje výtvory. 







Lubica

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Háčkovaná kabelka z bavlnenej priadze Paris od DROPS. Už dlhšie som sa pohrávala s tým, uháčkovať niečo zo  štvorčekov. Páči sa mi ich varia...