nedeľa 6. januára 2013

Veľký Inovec

Tak a dnes mám pre Vás ešte jeden príspevok a znovu turistický.

V piatok sme sa rozhodli, že tento víkend strávime aktívne a tak sme sa v sobotu vybrali na turistiku. Naším cieľom bol Veľký Inovec (901 m). Ráno sme vyrazili skoro. Počasie vyzeralo dobre, až na silný vietor. Inovec bol síce schovaný v snehovom mraku, ale postupne sa to vyjasňovalo. Keď som však uvidela, čo nás čaká do smiechu mi nebolo. Všade samé blato. Poviem Vám, vyzerali sme ako také prasiatka čo sa vyváľali v blate. :) Postupne hore však blato ubúdalo a snehu pribúdalo. Hore to bolo ako v rozprávke, všade iba sneh. Na chate sme si dali horúci čaj, čo to sme pofotili a hybaj zase dolu trošku sa zablatiť. :)
Domov sme prišli síce špinaví a unavení ale krásne spokojní.
Nech sa páči pár fotografií z nášho výletu.

Blato a listy, ale skvelý pocit z toho, že sme v lese.

Chata na Veľkom Inovci.

Veľký Inovec - vyhliadka. V pozadí je vidno Sitno.




Tak to je dnes odo mňa všetko. Prajem Vám krásny večer a zajtra dobrý štart do nového pracovného týždňa.

Ľubica


2 komentáre:

  1. Ani neviem, či sa mám s tým priznať, no ja som do tejto chvíle nevedela, že okrem Považského Inovca existuje aj Veľký. Už som si ho našla na mape a zistila som, že som raz kedysi dávno prechádzala autom z Partizánskeho do Žarnovice a to pohorie, ktoré som z auta obdivovala, bolo asi práve toto, o ktorom sa tu píše.
    Veľmi sa mi páči fotka, na ktorej sú kamene obrastené machom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fotku s kameňmi obrastenými machom som nazvala machové pole. Bolo to krásne, ten mach tam len tak svietil uprostred suchého lístia a konárov. Zaujalo ma to, preto aj to foto.
      Pekný deň.
      Ľubica

      Odstrániť

Háčkovaná kabelka z bavlnenej priadze Paris od DROPS. Už dlhšie som sa pohrávala s tým, uháčkovať niečo zo  štvorčekov. Páči sa mi ich varia...