piatok 5. októbra 2012

Jesenná výmena

Krásny predvíkendový deň Vám prajem.

Chcela by som sa s Vami podeliť o radosť, akú mi urobil darček z jesennej výmeny u Vierky.
Darček pre mňa tvorila Janka. Je to krásna chňapka v jesenných farbách a úžasný vyšívaný vankúšik, ktorý vonia škoricou a klinčekmi.
Oba darčeky už majú svoje miesto a ja sa z nich vytešujem vždy, keď sa na ne pozriem.
Milá Janka, ešte raz Ti chcem veľmi pekne poďakovať za krásne darčeky a Vierke ďakujem za zorganizovanie tejto akcie.

A tu sú už moje darčeky.





Krásny víkend Vám všetkým prajem.

Ľubica

2 komentáre:

  1. Milá Ľubka,
    velmi Ti děkuji za krásný komentář, který jsi zanechala u mě na blogu. Nečekala jsem ho a moc mě potěšil.
    Dostala jsi půvabné dárečky!

    Opatruj se. Alena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné dárečky, podzimní výměna se povedla!

    Krásný týden
    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť

Háčkovaná kabelka z bavlnenej priadze Paris od DROPS. Už dlhšie som sa pohrávala s tým, uháčkovať niečo zo  štvorčekov. Páči sa mi ich varia...