pondelok 21. februára 2022

Pletené čelenky

 som začala robiť len túto zimu. Sú skvelým doplnkom pre žienky, ktoré nerady nosia čiapky, prípadne majú pocit, že im čiapky nepristanú. Ja som zistila, že už som vo veku, kedy mám rada to pohodlie a vadí mi chlad na ušiach. Nakoľko som vonku aj keď je chladnejšie, keďže môj pes potrebuje prechádzky urobila som si takú čelenku aj ja. Poviem Vám, zahreje úplne úžasne a vôbec nepotrebujem mať zakrytú celú hlavu. Robila som už viac farieb, ale stále je záujem o tie neutrálnejšie odtiene, pretože ich viete skombinovať s akýmkoľvek outfitom. Ja pletiem čelenky väčšinou z priadze alpaka spolu s mohérom. Alpaka je krásne hrejivá a mohér dodáva čelenke trošku luxusnejší vzhľad. Čelenka sama o sebe je ľahučká, mäkkúčka, krásne hreje a vôbec nie je pichľavá. Nech sa páči, pár čeleniek na ukážku:

                               











Ľubica

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Háčkovaná kabelka z bavlnenej priadze Paris od DROPS. Už dlhšie som sa pohrávala s tým, uháčkovať niečo zo  štvorčekov. Páči sa mi ich varia...