piatok 24. mája 2013

Príprava na jarmok

Už to bude štvrtý rok, čo sa pravidelne zúčastňujem remeselníckeho jarmoku v Pukanci.
Je to malá dedinka, ktorá sa nachádza v Štiavnických vrchoch, takže tie jarmoky majú nielen atmosféru, ale je aj čo to pozrieť okolo. Schádzajú sa tu ostrieľaní remeselníci, či ľudia, ktorí si len tak doma čo to tvoria a chcú sa so svojimi výrobkami trošku zviditeľniť.
Ja sa tohto jarmoku veľmi rada zúčastňujem a už teraz sa naň veľmi teším. Čo ale je potrebné aby som tam mohla ísť, tak to je čo to aj vytvoriť. Takže som sa do toho minulý víkend pustila a začala som s prípravou.
Skúšala som novú uzávierku na košíku a tak sa mi zapáčila, že som hneď uplietla tri košíčky do série. Nie sú veľmi veľké, ale také akurát na pagáčiky či niečo na zahryznutie k telke.






No a samozrejme nemôžem Vám neukázať naše krásne rozkvitnuté pivonky. 
 

 


 
Krásny deň Vám prajem a ďakujem za milé komentáriky.
Ľubica

6 komentárov:

  1. Košíky jsou nádherné.... naprosto dokonalé:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za pochvalu Ajka.
      Snažila som sa. :)
      Pekný deň.
      Ľubica

      Odstrániť
  2. Nádherné košíčky, jsi ohromně šikovná!! To musí být pěkné, prodávat na jarmarku...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ivka je to zážitok. Chodím len na remeselnícke jarmoky a aj to si vyberiem. Nechcem zase svoj koníček robiť ako niečo čo musím. Robím to preto, lebo to mám rada a baví ma to. Preto je tých jarmokov dosť máličko. :) Veď určite potom pridám foto z jarmoku.
      Pekný deň.
      Ľubica

      Odstrániť
  3. Košíčky sú krásne. A pivónie tiež. Naše pivonky majú ešte len zelené puky. No čo, na Horehroní je ešte chladno.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ale zase vy na Horehroní máte zase iné krásy. Každý kút nášho malého Slovenska má čo do seba podľa mňa.
      Pekný deň.
      Ľubica

      Odstrániť

Háčkovaná kabelka z bavlnenej priadze Paris od DROPS. Už dlhšie som sa pohrávala s tým, uháčkovať niečo zo  štvorčekov. Páči sa mi ich varia...